FANDOM

Zasady ogólne Wiki

  1. Zasady (nie wszystkie) opisywane tutaj są na podstawie prawa Rzeczypospolitej Polskiej.
  2. Wikia jest w stworzona by poznawać nowe osoby oraz pisać własne FanFiction do różnych anime/serialów/bajek/filmów. Jest to Wikia stworzona dla wszystkich i z żadną Wikią nie konkurująca.
  3. Pisząc na tej Wiki postaraj się pisać ortograficznie i stylistycznie.
  4. Na Wiki nie zezwalamy na pisanie w języku innym niż polski.
  5. Nie tolerujemy obrażania, wyzywania, poniżania, grożenia, prześladowania. Jest to zabronione.
  6. Stosujemy Netykietę.
  7. Jeśli nie potrafisz napisać artykułu, skieruj prośbę do administracji.
  8. Nie spamuj i nie trolluj.
  9. Nie zezwalamy na posiadanie dodatkowych kont.

Grafika

  1. Możesz umieszczać dowolne grafiki.
  2. Łamanie praw autorskich jest surowo zabronione.
  3. Do każdego przesyłanego obrazu dodawaj poprawną nazwę i licencję. Pliki bez licencji będą usuwane po 24 godzinach od otrzymania ostrzeżenia.

Artykuły

  1. Zabronione jest przerabianie cudzego artykułu.
  2. Jeśli artykuł zawiera niecenzuralne treści, prosimy zamieszczać o tym ostrzeżenie na górze strony.
  3. Artykuły obrażające będą kasowane.

Rodzaje kar

  • Ban na 2 - 6 godzin.
  • Ban na 1 - 12 miesięcy.
  • Ban na rok.
  • Ban na zawsze.

FanFiction

  1. Wszystkie opowiadania zamieszczamy na blogu, a następnie tworzymy stronę z opowiadaniem.
  2. Wszystkie wymyślone postacie zamieszczamy w postach na blogu, a następnie na stronie Postacie OC.
  3. Jeśli używasz zwrotów niecenzuralnych, poinformuj o tym czytelników na górze strony.
  4. Jeśli twój FF zawiera sceny "+18", poinformuj o tym czytelników na górze wpisu.
  5. Stosuj się do innych zasad.

Czat

  1. Przeklinanie- upomnienie następnie ban na 2-6 godzin. Wyjątkiem jest gdy administrator/moderator dyżurujący zezwoli na używanie tego typu słów, ale zabronione jest używanie ich wobec innych użytkowników. Dodatkowo, dane słowa muszą być w pewnym stopniu cenzurowane (gwiazdkowane).
  2. Obrażanie- 3x upomnienie, następnie ban na 2-6 godzin. Do tego typu wykroczenia zalicza się: wyklinanie, poniżanie, dręczenie, nabijanie się z kogoś, lub czegoś, oraz ubliżanie.
  3. Spam- 3x upomnienie, następnie wyrzucenie z czatu. Do spamu zalicza się nadmierne używanie buziek, kilkukrotne powtarzanie (pod rząd) tej samej wiadomości, oraz nadmierne wydłużanie słowa np. Nieeeee...
  4. Trollowanie- wyrzucenie z czatu, następnie ban na 2-6 godzin.
  5. Grożenie- upomnienie, następnie ban na 2-6 godzin. W przypadku zgłoszenia takiej sytuacji, należy podać dowód, iż miała ona miejsce np. Screenshot z rozmowy.

W przypadku ogromnego wykroczenia w punktach: 1., 2., 4. administracja może (ale nie musi) dać bana na czat bez ostrzeżenia. Dłuższy termin bana nakazany jest dopiero gdy użytkownik zignoruje wszelkie ostrzeżenia.

Dziękujemy, Administracja

Jeśli masz jakieś pytania, zwróć się do Założycielki wiki lub innych osób z administracji ;)