FANDOM

Co, gdzie...JAK?!

Chcesz stworzyć postać? Wpis na blogu? Dodać swojego Fan Arta? A może stworzyć swoją stronę użytkownika stronę użytkownika? Wytłumaczymy ci jak krok, po kroku edytować naszą Wiki.

Strona użytkownika

  1. Stwórz nową stronę i nadaj jej tytuł. Możesz to zrobić przez stronę główną, lub przycisk Współtwórz w prawym górnym rogu. Tytuł może być jaki tylko chcesz, ale musi zawierać twoją nazwę użytkownika (Może to być tylko nazwa użytkownika).
  2. Gdy już to zrobisz tworzysz podpunkty na stronie za pomocą podstawowego nagłówka rozdziału np. Wygląd, Cechy charakteru, Zainteresowania... oraz piszesz kilka słów na dany temat.
  3. Możesz również dodać podpunkt Przestrzeń Twórcza gdzie za pomocą Listy Wypunktowanej/Numerowanej dasz linki do: Strony ze swoimi opowiadaniami, Strony z Fan Artami, lub innymi rzeczami powiązanymi z twoją twórczością.
  4. Jeśli tylko chcesz wstaw link do swojego profilu na stronie, lub na odwrót - wstaw link do strony, na swój profil.

Fan Art

UWAGA!!!- To co udostępniasz na stronie użytkownika, jest tylko i wyłącznie twoją decyzją, i nie odpowiadamy za ewentualne problemy!

Nie wiesz czegoś, masz problem z edycją, lub nie jesteś pewny czy dobrze edytujesz? Napisz!

Odpowiemy na każde pytanie związane z Friendzone Home Wiki.